0
No products in the cart.
ورود و عضویت

برترین و پرفروش ترین برند های کولر آبی کدامند؟

امیرحسین روشندل پور
۲۰ تیر ۱۴۰۰
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه

فصل گرما که می رسد، دوباره پای کولرهای آبی به خانه ها باز می شود. با توجه به گرم شدن کره زمین، هر سال تابستان های گرمتری نسبت به سال گذشته داریم و استفاده از کولرهای آبی در این ایام بیشتر می شود. در فصل تابستان خرید کولر آبی معمولا اوج می گیرد. با توجه به محبوبیت این کالا، هر ساله شرکت های کولرسازی، تکنولوژی های جدیدتری به کولرهای آبی خود اضافه می کنند تا قدرت خنک کنندگی کولر را افزایش دهند و رفاه مصرف کننده را تامین کنند. قیمت کولر آبی نیز با توجه به همین تکنولوژی ها و قدرت موتور تعیین می شود.

با توجه به این که ایران کشور چهار فصل است و هر منطقه ای از آن، با بخش دیگر متفاوت است، باید کولری مناسب با شرایط آب و هوایی هر منطقه انتخاب کنید. در ایران شرکت های کولرسازی قدرتمندی وجود دارند که این امکان را برای خریدار فراهم کرده اند تا با توجه به شرایط جوی هر منطقه، کولر مناسبی را انتخاب کنند. کولرهای آبی برای مناطق مرطوب مناسب نیستند اما اگر در منطقه گرم و خشک زندگی می کنید، حتما از کولرهای آبی استفاده کنید. استفاده از کولر آبی در این مناطق، باعث مرطوب شدن هوای خانه می شود و از طرفی، از پوسیدگی زودهنگام وسایل خانه و ترک خوردگی آن ها، پیشگیری می کند.

مقاومت بالای بدنه این کولرها در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی زبانزد است. گروه بزرگ باباگپ کالا به حدی به کولرهای آبی خود اطمینان دارد که گارانتی و خدمات پس از فروش را در خرید کولرهای آبی خود لحاظ کرده اند تا خریداران با خیالی آسوده، این کولرها را تهیه کنند.

  • معرفی 4 برند برتر و بهترین کولر آبی در بازار

کولر آبی برفاب

برفاب

از دیگر بهترین کولر آبی موجود در بازار می توان به برند برفاب اشاره نمود. این گروه تولیدی با هدف ارائه خدمت به هموطنان و تولید محصولاتی در خور ایرانیان در سال 1369 هجری شمسی در شهر چهارمحال و بختیاری تاسیس و به بهره برداری رسید. این کارخانه در ابتدا در زمینه تولید لوازم خانگی آغاز به فعالیت نمود، و در سال 1370 با توجه به نیاز بازار کولر آبی را نیز به سبد کالایی خود افزود. با توجه به سطح کیفیت بسیار بالا در همان سالهای ابتدایی ورود به بازار توانست جایگاه ویژه ای در بازار رقابت به خود اختصاص دهد. بهره مندی از تکونولوژی های مدرن روز دنیا همچنین رعایت استانداردهای ملی در طراحی و ساخت کولر آبی برفاب باعث شده تجهیزاتی با قدرت خنک کنندگی بسیار بالا و در عین حال کم مصرف ارائه نماید. از مدل های تولید شده این شرکت می توان به مدل های پشت بامی،مینی،خروجی از بالا، رومیزی و پرتابل ایستاده اشاره نمود. که تمامی مدل های ارائه شده در ظرفیت هوادهی های متنوع موجو می باشند که میتوان در محیط هایی با متراژ متفاوت بهره مند شد. جنس بدنه از ورق گالوانیزه با پوشش رنگ پودری با دوام تهیه شده که در برابر بارندگی و همچنین نور خورشید مقاومت بالایی داشته بنابراین از طول عمر بالایی برخوردار هستند و در لیست بهترین کولر آبی برند برفاب نیز به چشم میخورد. شرکت برفاب کولر آبی های تولیدی را همراه با 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در نمایندگی های فعال سراسر کشور عرضه می نماید.

کولرآبی های ایران شرق

 

download

کولر آبی ایران شرق مطابق استانداردهای ملی با راندمان و بازدهی بالا تولید و در بازار موجود می باشد. ایران شرق یکی از مطرح ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در ایران به شمار می آید. این گروه تولیدی با اتکا به علم و دانش فنی مهندسین و تکنسین های متخصص خود و با توجه به نیاز بازار در سال 1392 شمسی اقدام به تولید انواع سیستم های سرمایشی از جمله انواع کولر آبی نمود. محصولات تولیدی ایران شرق به شیوه ای مدرن در خط تولید پیشرفته و کاملا اتوماتیک ساخته شده که همین امر سبب افزایش دوام و عمر دستگاه شده است. از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این محصولات می توان به بالا بردن مقاومت بدنه در برابر رطوبت و زنگ زدگی به واسطه ی استفاده از پوشش رنگ پلی استر نام برد. کولر آبی ایران شرق به نوعی طراحی شده که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته و در مدت زمان کوتاهی دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. خرید این محصول از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و محیطی سرد و خنک به شما هدیه می بخشد. تمامی محصولات سرمایشی و گرمایشی ایران شرق با گارانتی اصلی و بهترین قیمت در وبسایت دما پویا موجود می باشد.

کولر آبی های ناسیونال (International)

 

بیش از پنجاه سال پیش شرکت صنایع  الکتریکی ناسیونال ایران کار خود را با نام تجاری (ناسیونال) آغاز نمود، شرکتی که با دریافت نمایندگی شرکت ناسیونال ژاپن از همان ابتدا کوشید تا بتواند پا به پای بزرگان صنعت ژاپن در جهت آسایش و رفاه خانوارهای ایرانی گام بردارد. به جرات می توان گفت از آن زمان تا کنون خانواده ای در ایران نبوده است که با نام پر آوازه ناسیونال و کیفیت محصولات آن سر و کار نداشته باشد. این شرکت هم اکنون با تولید و واردات محصولات متنوع و با کیفیت در ایران می کوشد تا برای مصرف کنندگان ایرانی آرامش و رفاه را به ارمغان آورد. شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران به عنوان نماینده انحصاری لوازم خانگی و سیستم های تهویه مطبوع پاناسونیک در ایران فعالیت داشته است. از یک سو با تولید محصولات متنوع در مجموعه تولیدی خود که در شهر اصفهان واقع شده است، به دست متخصصان ایرانی همراه با تکنسین های ژاپنی چرخ صنعت را در کشور رونق دهد و از سوی دیگر با واردات لوازم خانگی و سیستم های تهویه مطبوع پاناسونیک، مسئولیت خود را در عرصه واردات به انجام می رساند تا در این فرآیند بهترین های لوازم خانگی را به خانه های مصرف کننده ایرانی برده و رضایتمندی آن ها را فراهم آورد.

کولر آبی های جنرال (General)

 

کولر آبی جنرال هم جزو ۱۰ کولر آبی برتر ایرانی است که از خرید آن پشیمان نخواهید شد. این کولرها معمولا موتورهای موتوژن دارند و از قدرت موتور بالایی برخوردارند. کولر آبی جنرال با تکنولوژی جدیدی که دارد، مانع از ورود ریزگردها به خانه می شود. همچنین صدای کمی حین کارکرد دارد.با این که جنرال نسبت به برندهای دیگر، تازه تر است و هنوز شناخت کاملی نسبت به محصولات آن نداریم اما، در زمینه تولید کولر آبی به خوبی توانسته است با رقبای خود رقابت کند. در حال حاضر، این کولرها از لحاظ بدنه و قطعات، بهترین کیفیت را دارا بوده و موتورهای نصب شده در آن، همگی از نوع موتوژن و پمپ های آن از نوع الکتروژن هستند.از برندهای قدیمی تولیدکننده بخاری برقی و کولر آبی است. این شرکت بیش از 50 سال است که در زمینه تولید، توزیع و خدمات پس از فروش کالای لوازم خانگی فعالیت میکند. نام قدیمی‌تر این برند سنگر کار است. کولرهای آبی جنرال پویا از نوع پوشالی بوده و از 2800 تا 7500 قابل تهیه میباشند.

کولر آبی های آبسال

یکی از بهترین برندهای کولر آبی در ایران، بی تردید کولر آبی آبسال است. شرکت آبسال سهم بزرگی از بازار فروش کولر آبی را در دست دارد. دلیل این موضوع هم کاملا مشخص است. قیمت مناسب کولرهای آبی آبسال همراه با کیفیت مطلوب کالا و خدمات پس از فروش آن باعث شده تا افراد زیادی به خرید کولرهای آبی آبسال، ترغیب شوند. جنس بدنه کولرهای آبسال از ورق گالوانیزه محکم تهیه شده است که با پوشش رنگ پودری، قابلیت ماندگاری در زیر نور آفتاب و هوای آزاد را دارد.مقاومت بالای بدنه این کولرها در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی زبانزد است. گروه تولیدی آبسال به حدی به کولرهای آبی خود اطمینان دارد که ۵ سال گارانتی و خدمات پس از فروش را در خرید کولرهای آبی خود لحاظ کرده اند تا خریداران با خیالی آسوده، این کولرها را تهیه کنند آبسال یکی از خوشنام ترین برندهای تولیدکننده کولر آبی در کشور است. این شرکت در سال 1335 با نام لعاب ایران تاسیس شده و سال 1362 به آبسال تغییر نام داد. در حال حاضر حدود 750 نفر در کارخانه‌های آبسال مشغول به کار هستند.
آبسال رنج گسترده‌ای از کولرهای آبی را تولید میکند، از کولرهای سلولزی گرفته تا پوشالی. کولرهای پشت بامی آبسال از اندازه 3500 تا 7000 موجود میباشند. همچین کولر آبی پرتابل (پایه دار و قابل حمل) 2600 است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

نکات کلیدی جهت خرید موفق بهترین جاروبرقی

امروزه در هر خانه ، مغازه و اداره ای جهت نظافت از جارو برقی استفاده می شود ...
امیرحسین روشندل پور
۱۶ اسفند ۱۳۹۹
ماشین-لباسشویی-پاکشوما-مدل-tfu-94407-ظرفیت-9-کیلوگرم

وسایلی که نباید در ماشین لباسشویی استفاده گردد

ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین وسایل منزل است. مراقبت و استفاده درست از این وسیله، طول عمر ...
امیرحسین روشندل پور
۱۸ خرداد ۱۴۰۰

بهترین برند های یخچال فریزر های ایرانی کدامند؟

یخچال خوب یکی از مهمترین و ضروری ترین لوازم خانگی در هر خانه ای است. زندگی برای ...
امیرحسین روشندل پور
۰۵ تیر ۱۴۰۰
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه